MVRDV،برنده رقابت طراحی موزه طنز و انیمیشن
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
MVRDV،برنده رقابت طراحی موزه طنز و انیمیشن
نوشته شده در پنج شنبه 13 تير 1392
بازدید : 2199
نویسنده : MR ARC
دفتر برنامه ریزی شهری هنگژو، گروه معماری MVRDV را به عنوان برنده مسابقه بین المللی طراحی موزه طنز و انیمیشن انتخاب کرد.

 این موزه در فضایی به مساحت 30000 متر مربع واقع شده است. موزه طنز و انیمیشن از هشت بالن غول آسا تشکیل شده است که هر کدام از این بالن ها، عملکرد و کاربرد متفاوتی دارد. قسمتی از این موزه به نمایش آثار انیمیشن و طنز اختصاص دارد. همچنین یک نمایشگاه دائمی در بیرون از موزه و در فضایی مارپیچ تعبیه شده است. این فضای مارپیچ، موزه طنز و انیمیشن را به کتابخانه جامع کتب کمدی و طنز و همچنین 3 آتریوم بزرگ مرتبط می کند.

 در بیرون مجموعه موزه، فضایی به مساحت 17000 متر مربع به پارک و مجتمع تفریحی اختصاص داده شده است، در این بخش، فضایی برای قایقرانی نیز در نظر گرفته شده است.



 عملیات احداث این پروژه تا سال 2012 ادامه خواهد داشت و طبق پیش بینی های صورت گرفته، بودجه ای حدود 92 میلیون پوند نیز برای این موزه هزینه خواهد شد. در این مجموعه عظیم، 3 سالن سینما و تئاتر با 111 صندلی نیز طراحی شده است تا در مجموع تمام نیازهای مخاطب در محیط پاسخ داده شود.




 
 

منبع: سایت خبری / تحلیلی معماری نیوز




:: موضوعات مرتبط: سازه و بنا , موزه , ,
:: برچسب‌ها: MVRDV , برنده رقابت طراحی موزه طنز و انیمیشن ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: